Dirtbagging sociolegal research!

18 de Noviembre 2021

En un nuevo capítulo del podcast, el primero en inglés del Centro de Investigación en Derecho y Sociedad (CIDS), su director y profesor de la Facultad de Derecho UAI,  Javier Wilenmann conversa con la distinguida académica Ashley Rubin sobre su reciente libro “Rocking Qualitative Social Science: An irreverent guide to rigorous research”. Ashley es profesora del Departamento de Sociología en la Universidad de Hawaii, Maona y anteriomente fue profesora asistente en el Departamento de Sociología de la Universidad de Toronto, Canadá. Es doctora en Derecho y Políticas sociales de la Universidad de Berkeley, California.

In this episode, the first one in English, Javier Wilenmann, director of CIDS at Universidad Adolfo Ibáñez Law School, spoke with distinguished scholar Ashley Rubin about her recent book “Rocking Qualitative Social Science: An irreverent guide to rigorous research”.
Ashley is an associate professor in the Sociology Department at the University of Hawaii, Maona and previously worked as an assistant professor in the Sociology Department at the University of Toronto, Canada, and holds a PhD in Jurisprudence and Social Policy from the University of Berkeley, California.